petek, 23. marec 2012

Zavito v barve

Tokrat sem ustvarjala v barvah, kot se za tople pomladne dni tudi spodobi. Nastala je škatlica, ki se z malce domišljije lahko spremeni v vazo, lonček za pisala ... Pravi kameleon, ki lahko vsak trenutek pokaže drugačen obraz.


Pravzaprav gre za razvijajoč projekt hišic, ki je šel tokrat v malo živahnejše vode, navih pa mi je bil Piet_Mondrian. Ne toliko glede barv, pač pa so me pritegnile močne črne obrobe. 

Kdo ve, kam me bo zapeljajo prihodnjič ...

2 komentarja:

  1. Kako čudovite hišice nastajajo izpod tvojih rok. Obožujem takšno poigravanje z oblikami, sploh hišice z zavitimi in nenavadnimi stranicami dobijo pravljičen izgled.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Vladuška! :) Sem vesela, da so ti všeč. (Khm, khm, da o tvojih umetninah ne izgubljam besed ...)

      Izbriši