ponedeljek, 8. oktober 2012

Jesenski zajtrk (žlahtna čokoladna maslena pogača)

Rdeča, rumena, rjava, škrlatna ... Barve jeseni. Želim si, da bi lahko rekla, da je jesen moj najljubši letni čas, a žal ne morem. Prav vsak je čaroben, vsak s sabo prinaša posebno vzdušje, s pripadajočimi barvami, jedmi in tudi glasbo. Jesen je topla, napolnjena z udobjem. In neverjetno je darežljiva.

Tudi jutra imajo jeseni poseben vonj, drugačno svetlobo, dišijo drugače. Žlahtnejša so! In smo spet pri hrani, pri sladicah. Beseda žlahten me vedno spomni na čokolado, jesenske barve prav tako ... pravzaprav me lahko na čokolado spomni karkoli, hihi.  Mešanica jesenskega jutra, črnega čaja in čokoladnega peciva se je tako izkazala kot čista poezija. Poiskala sem najbolj čokoladni recept, mu dodala še kanček več čokolade in nastali so čoko fudge browniji. Strahotno grozno ime! Bogato jesensko pecivo sem zato preimenovala kar v masleno čokoladno pogačo? 
Do sladice sem (ponovno) prišla malo po pomoti. Želela sem napraviti visoko proteinski čokoladni fudge brez peke. A je nesrečnik po nekaj urah hlajenja še vedno imel okus samo po malce temnejšem kikirikijevem maslu, zato sem mu dodala še nekaj sestavin in ga spekla v bogato pogačo. Precej stresno, a se je ponovno izplačalo.

Za masleno čokoladno pogačo boste potrebovali:
  • 7 žlic kikirikijevega masla (s čim manj dodatki, najboljši je Alnaturin)
  • 2 žlici 100% kakava v prahu (Planet bio)
  • 6 meric čokoladne sirotke v prahu (Myprotein.com)
  • 2 jajci
  • 2 žlici medu
  • ščepec soli in pecilni prašek
  • sojino mleko
Peka na 180 stopinjah, približno pol ure.

Brez predhodnega zapleta s hlajenjem je bila priprava pravzaprav zelo preprosta. Kikirikijevo maslo sem v popolnoma gladko zmes raztopila na pari. Nato sem temu primešala razžvrkljana jajca in med ter dodala suhe sestavine (sirotko, kakav, pecilni prašek in sol). Nastala je precej gosta zmes, zato sem postopoma dodajala sojino mleko, da je nastala homogena mešanica vseh sestavin. Ne sme biti tekoča, prav tako ne preveč gosta (zelo nazoren opis, vem). Ravno prav gosta je, ko iz posode v pekač steče čiiiiisto počasi, s pomočjo žlice. Nato mi je preostala samo še peka v predhodno ogreti pečici. 

Nastala je popolna mešanica fudga in brownijev - puhasto, a vseeno sočno-masleno. 

Klik na spletni kolaž.



Ni komentarjev:

Objavite komentar